Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Otwarcie kolejnego sklepu Netto w Międzyrzeczu. Szykują się spore promocje!

Anna Moyseowicz
Anna Moyseowicz
W Międzyrzeczu otwarto drugi sklep Netto
W Międzyrzeczu otwarto drugi sklep Netto Netto
Drugi sklep Netto w Międzyrzeczu przywita klientów już dziś (czwartek, 3 marca). Placówka przy ul. Konstytucji 3 Maja 2 zastąpi znajdujący się tu jeszcze do niedawna sklep sieci Tesco. Na klientów czekać będzie atrakcyjna oferta.

Nowe Netto w Międzyrzeczu

Nowe Netto w Międzyrzeczu ma powierzchnię 2000 mkw. i wyposażony jest w kasy samoobsługowe. To udogodnienie znacznie przyspieszające zakupy można znaleźć w coraz większej liczbie sklepów Netto. Nowa placówka zlokalizowana jest przy ul. Konstytucji 3 Maja 2. Będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22. W dniu otwarcia sklep zaprasza już od godziny 8 rano.

Promocje w międzyrzeckim Netto

Z okazji otwarcia, dla klientów nowego Netto w Międzyrzeczu sieć przygotowała specjalne promocje. Banany w cenie 2,11 złotych za 1 kilogram, papryka czerwona za 6,70 złotych za 1 kilogram, ćwiartka z kurczaka za 3,32 złotych za 1 kilogram czy kawa mielona MK Café Premium za 15,99 złotych za 500 gram to tylko niektóre z nich. Oferta obejmująca obniżki cen sięgające nawet ponad 50 proc. będzie obowiązywała od 3 do 5 marca.

Poniżej znajdują się wybrane pozycje z oferty na otwarcie:.

Oferta „Z Zieleniaka”:

  • pieczarki: 3,32 PLN za 500 g,
  • winogrono ciemne bezpestkowe: 5,70 PLN za 500 g.

Mięsa, w tym produkty z linii „Sztuka mięsa”:

  • mięso mielone wieprzowe z szynki: 4,75 PLN za 500 g,
  • polędwiczka wieprzowa 15,23 PLN za 1 kg.

Z pozostałych promocji produktów warto zwrócić uwagę na m.in.:

  • czekoladę Premieur (z różnymi dodatkami m.in. z karmelem i solą morską): 3,99 PLN za tabliczkę 100 g,
  • pesto La Campagna (różne rodzaje): 3,49 PLN za 190 g.

W dniach 3-5 marca niższe o co najmniej 28 procent będą też ceny produktów dostępnych w ramach hipoalergicznej linii dla niemowląt i najmłodszych marki własnej Hello Sensitive. Kupujący znajdą tu między innymi pieluchy (już od 6,99 złotych za opakowanie w zależności od rozmiaru) i nawilżane chusteczki (4,99 złotych za opakowanie 100 szt.).

Z kolei w tzw. ofercie non-food na szczególną uwagę zasługują:

  • kieliszki do Cabernet: 29 PLN za 4 szt.,
  • prostownica Remington: 45 PLN za 1 szt.,
  • lokówko-suszarka 800 W Remingtonz trzema końcówkami: 60 PLN za 1 komplet,
  • blender 500 W: 50 PLN za 1 komplet,
  • 3-poziomowy wózek kuchenny: 70 PLN za 1 komplet,
  • inhalator – nebulizator kompresorowy: 60 PLN za 1 komplet,
  • zestaw trzech patelni: 45 PLN za 1 komplet.

Zapraszamy klientów do odwiedzenia nowootwieranego sklepu i skorzystania z atrakcyjnych ofert promocyjnych – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska – Potrwają one \do soboty. Na sobotę planowaliśmy też dodatkowe atrakcje z okazji otwarcia sklepu, o których informowaliśmy m.in. w gazetce otwarciowej. Jednak z uwagi na poważną sytuację w Ukrainie, zdecydowaliśmy o ich odwołaniu.

Ponad trzy tysiące produktów

W ofercie Netto znajduje się ponad trzy tysiące produktów, w tym 1/3 to produkty marek własnych. Na przykład Sztuka Mięsa to marka, pod którą oferowane są świeże, pakowane mięsa, Miletto to szeroki wybór nabiału, z kolei Premieur to linia wykwintnych produktów, takich jak wędliny, owoce morza, kawy czy słodycze. Wyróżniająca dla sieci jest oferta Z zieleniaka, w ramach której klienci znajdą ponad 150 rodzajów warzyw i owoców oraz Półka zdrowia, na której znaleźć można produkty BIO, bezglutenowe, bezcukrowe i bezlaktozowe.

Poza ofertą spożywczą, w Netto można również nabyć produkty ze zmieniającej się cyklicznie linii non–food, w skład której wchodzi małe AGD, meble i elementy wyposażenie domu, zabawki czy sprzęty elektroniczne.

Wszystkie nowo otwierane sklepy Netto utrzymane są w formacie 3.0, który nawiązuje do skandynawskich korzeni sieci. W sferze wizualnej 3.0 to minimalistyczny wystrój wnętrz, który zapewnia komfort zakupów dzięki szerokim alejkom, neutralnemu oświetleniu oraz zastosowaniu naturalnych materiałów wyposażenia wnętrz.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na miedzyrzecz.naszemiasto.pl Nasze Miasto