Wygrać można 3,3 tys. zł brutto. Jednak do zdobycia jest też coś więcej: można zapisać się w historii, ponieważ zwycięskie logo i hasło staną się elementem „oficjalnej identyfikacji wizualnej powiatu i będą przeznaczone do celów promocyjnych, popularyzatorskich, reklamowych, korespondencyjnych i identyfikacyjnych” - czytamy w regulaminie konkursu.
Na plakatach, ulotkach, gadżetach
Urzędnicy dodają, że logo wykorzystywane będzie na papierze firmowym, wizytówkach i innych materiałach poligraficznych, wydawnictwach, plakatach, ulotkach, ogłoszeniach prasowych i spotach telewizyjnych, nośnikach reklamy zewnętrznej, gadżetach okolicznościowych, nośnikach elektronicznych i w grafice internetowej.
A jakie są wymagania? Projekt logo powinien być niepowtarzalny, kojarzyć się z powiatem międzyrzeckim oraz wyrażać jego specyfikę, działać jako symbol i wyróżnik, spełniać rolę informacyjną i marketingową, być czytelny i łatwy do zapamiętania, wzbudzać pozytywne emocje i skojarzenia. „W warstwie informacyjnej logo musi zawierać tekst: „Powiat Międzyrzecki” oraz hasło promocyjne powiatu”.
I ważna wskazówka z regulaminu konkursu: logo będzie funkcjonować zamiast herbu starostwa w sytuacjach, gdy użycie herbu jest niewskazane bądź uzasadnione jest jego zastąpienie logo. Stąd logo nie może zawierać w sobie obecnie obowiązującej oficjalnej wersji herbu.
Pamiętaj o tych warunkach
Udział w konkursie może wziąć każdy (osoby fizyczne, prawne, zawodowcy, amatorzy), kto nie jest związany zawodowo ze starostwem i jednostkami organizacyjnymi powiatu albo z komisją konkursową.
Zgłosić można maksymalnie dwie prace, koniecznie trzeba też dołączyć kartę zgłoszenia i podpisane oświadczenie (formularze znajdziecie, jak i dodatkowe informacje, na stronie powiatu).
W regulaminie napisano, że projekt logo musi być „w formie pracy konkursowej, na którą złożą się: opis genezy logo (idea, znaczenie, przesłanie, symbolika, itd.); logo podstawowe w wersji kolorowej – wydruki na sztywnym papierze w dwóch rozmiarach: dużym (max. 200 x 200 mm) oraz miniaturze (ok. 50 x 50 mm); logo podstawowe w wersji monochromatycznej oraz achromatycznej – wydruki na sztywnym papierze w dwóch rozmiarach: dużym (max. 200 x 200 mm) oraz miniaturze (ok. 50 x 50 mm), projekt logo w wersji elektronicznej o rozdzielczości min. 300 dpi: pliki w formatach TIF lub JPG oraz pliki otwarte w formacie CDR, zapisane na nośniku CD/DVD”.
Termin nadsyłania prac mija 30 czerwca 2020 r. o 15.00 (decyduje data wpływu materiałów do siedziby starostwa).
Szczegóły znajdziecie na: www.powiat-miedzyrzecki.pl.
Pytania wysyłajcie na adres: [email protected].
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?